poniedziałek, 17 października 2016

BIOLOGIA TOTALNA



Całe życie człowiek się uczy. Mam świadomość że organizm to jedność. Nie należy zajmować się jednym organem zapominając o innych. Dzisiaj dowiedziałam się bardzo ważnej rzeczy....STAN NASZEGO ZDROWIA PSYCHICZNEGO MA BEZPOŚREDNI WPŁYW NA NASZ ORGANIZ........ Bardzo mnie to zainteresowało, wiec zadaje sobie pytanie skoro to takie proste i oczywiste dlaczego nie usłysze od lekarza że skoro mam kurzajki-to czegoś się wstydzę i należy iść w tym kierunku......  Niestety odeszliśmy od tego co naturalne i oczywiste..... Gdzie w codziennym naszym życiu zioła, naturalna suplementacja....np.WITAMINA C ale pamietajmy naturalna (C). Pamietajmy również że W C wystepuje naturalnie w różnych produktach np.OWOCE-czarna porzeczka..... WARZYWA-kapusta,pomidory itd....
Dużo pytań mam w głowie ale dziś chce sobie zadać jeszcze tylko jedno....?
PO CO TEN JOD?
Dlaczego nie mówi się o wspaniałych właściwościach JODU? Może jest to zbyt proste, a może mało opłacalne?

Wiem trochę chaosu się tu wdarło.....Jak zwykle emocje wzieły góre. CO MYŚLICIE O TYM WSZYSTKI ?

1 komentarz:

  1. No i słusznie : pytaj, czytaj, dociekaj. Idziesz dobrą drogą. Człowiek, który uczy się całe życie nigdy nie zostanie z tyłu...Świat pędzi i zmierza nie wiadomo dokąd, wszystko jest skomplikowane i zbyt trudne albo za drogie żeby to osiągnąć. Codziennie cieszmy się z tego co mamy i dziękujmy za to. Chociażby za taki płyn LUGOLA , który jest genialny i tani.

    OdpowiedzUsuń